Please select a template!
En telefonväxel kan vara enkel och användas för att slussa samtal rätt, men den kan också vara avancerad, med inbyggda AI-funktioner och integrerade med ditt CRM-system.
Vi rekommenderar ofta Dstny eller Lynes som båda ligger långt fram i utvecklingen med integrationer mot alla vanliga CRM-system, med Teams och med samarbetsverktyg som till exempel Slack, Dropbox och Trello.
När telefonväxels samarbetar med CRM-systemet blir det enklare för dig och dina medarbetare att göra rätt och att snabbare ge rätt service till den som ringer. Data från CRM-systemet synkas med telefonappen så att du ser kundhistoriken direkt när samtalet startar. Självklart loggas samtalet automatiskt för minsta möjliga manuella hantering.
Inbyggda AI-funktioner hjälper dig att transkribera samtal så att du slipper skriva anteckningar manuellt, och sammanfattar automatiskt det viktigaste för en snabb överblick. Integrera med samarbetsverktyg om du vill kunna chatta eller tilldela uppgifter direkt från telefonappen.
Självklart kan vi hjälpa dig också med dina telefonabonnemang, men våra växellösningar är inte bundna till någon specifik operatör, så det sår dig fritt att välja som du själv vill! Vi ger dig råd och förmedlar tjänster bara om du vill det. (Vill du kan du i så fall hänvisa alla jobbiga abonnemangssäljare till oss.)
Låt oss guida dig genom funktioner och lösningar så att du får en lösning som blir rätt för er!
OmniLinks hjälper dig med telefoni, IT, kontorsteknik och alla de olika system som får företagets verksamhet att fungera. Vi ger dig goda råd om vilka avtal och produkter som passar bäst för din verksamhet.
Omni Links | Copyright 2025. Alla rättigheter reserverade – Powered By Digital Dividend